Hemma

varit på stan till kl halv elva, nu ligger jag soffan med laptoppen i knät, balkongdörren öppen och bara njuter av dom små vindpustarna som letar sig in i lägenheten. Vilken underbar kväll med middag på Kamnam på birgerjarlsgatan, jättegod bentolåda och kaffe på coffi. Linne till halvelva på kvällen hör inte till vanligheterna i det här landet.

Dock hände en tråkig sak på stan idag. En kille hällde helt sonika öl på mig från ett studentflak. Alltså seriöst, jag är helt för studentfirandet med flak runt i stan, men lite vett och ettikett måste finns. Kul att lukta unken öl när jag går på stan. Fick både på huden, i håret och på väskan. Fick stega in på mcdonalds för att skölja av armen. Äckligt.

Huvudvärken höll i sig hela dagen men jag trotsade den och höll ut. Måste verkligen börja planera dom näst kommande två veckorna, för mycket att göra på för lite tid. Men det ska gå, jag är planeringsdrottning. Måste bara sortera tankarna och skriva att göra listor.


Sov så gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback