min weekend

Min helg började med att jag bjöd en god vän på middag i fredags. Min erkänt goda nudelwok blev det med lite cider och let's dance, och massor med tjejsnack. På lördag sov jag länge länge och sen kom mamma och pappa och pappa installerade trådlöst internet. Whoo en sladd mindre i lägenheten. Fast lite panik innan det blev klart är ju obilgatoriskt, internet iconen försvann. Ja, det tog typ två timmar att hitta den igen och då hade den hamnat bland mina favoriter på internet sidan. hur sjukt som helst. Lördag kväll spenderades hemma hos föräldrarna, god middag och sedan blev det melodifestivalen. Christian Luuk är kung, låtarna var sämre än sämst men showen for höga poäng. Under söndag dövades en massor med dåliga samveten och flera måsten kunde avprickas från listan. Skulle igentligen åkt och tränat men hela dagen blev som ett långt fyspass, med promenader, storhandling och kånkande upp för trappor, städning och målande av hall. Ett mycket trevligt samtal hanns med på söndag kvällen, vad härligt det är med massor med skratt.


Så slutsatsen är att det har varit en produktiv helg, skönt att starta en ny vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback