Jävla Nöt

Elkabeln till alla byggnader på mitt jobbområde har någon jävla nöt sprängt bort. Jo du läste rätt sprängt bort. Det geonomförs sprängarbete på kvällarna i våran täkt. När jag kommer till jobbet i morse så finns ingen el, detta innebär ingen dator, inget internet, inga utskrivare eller kopiatorer.

Jag har en prognos att sätta ihop till på torsdag!

Okej tidigare var stressymtomen synliga, nu vill jag bara lägga mig ner och sova.

Jag brukar alltid säga att allt skit händer en till två dagar innan en deadline. Det är fan en sanning.

Jag har turen nog att kunna koppla upp mig hemma. Men det är skit!

Kommentarer
Postat av: vero

Andas djupt!
Look on the bright side...du får sitta hemma i din mysiga lägenhet och jobba.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback