roligt....eller är det bara jag?

One three hill eller O.C: Inte sett någon av dem på jättelänge, tycker att OC som skulle vara så eggy och tabubrytande blev super mesig så jag slutade, och onethreehill blir det nog mer av på bakissöndagarna när jag får styra över tv själv, i min alldeles nya lägenhet.
Ute- eller hemmakväll: Beror på graden trötthet, men helst utekväll, sitta och fika i timmar eller festa
sex eller mys: måste jag välja, så säger jag sex, men det har nog mest naturliga orsaker. (desperat, me noooo)
Salt eller sött: salt
lyx eller budget: Mixen är fab
sommar eller vinter: Sommar jämt
När är du Född: 1980
vad har du på dig en ledig dag hemma: mina bomullsträningsbyxor, as sköna och snygga + t-shirt
Favoritresturang: flera stycken
Favoritfilm: You got mail
Drömväska: Bayswater (får nog vänta ett tag med det)
Har du barn: Nej
födelseort: Stockholm
Smeknamn: Hille, Helle, babe, älskling
Favoritfärg: Granitgrått, grått, svart, lila, brunt, vitt
Drömprins: Orlando Bloom
Har du varit kär: Ja
Favoritlåt : Not ready to make nice -
Maträtt: Pasta
FavoritResemål: Mille Palle
Favoritblomma: Rosor
Tycker inte om: trångsynta människor, männsikor som ser sig själva som fattiga (fast dom inte är det), ologiska orättvisor, skatt, krig......(ska vi fortsätta??)
Senaste sjukhusvistelse: senaste var enda då jag var sex år
Favoritdricka: vatten, mjölk, vodka, champagne
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: gula tapeteter, men i nya lägenheten ska det bli vita väggar.
Vad gör du när du är uttråkad: surfar eller slötittar på tv
Missbruk: shopping
Vän som bor längst från dig: Min bästa vän är på andra sidan jorden, litterärt.
Vad retar du dig mest på: Pendeltågen
Läggdags: halv tio är standard på vardagar, shit man har ju inget liv.
Nagellack: används mycket sällan
Husdjur: nej
Skostorlek: 37
Syskon: en lillasyster
Favorit pålägg: leverpastej
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: forskning som syftar till att ta fram kunskap om kvinnliga symtom på sjukdomar. Ex, hur ser en kvinnlig hjärtattack ut.
Vilket är det vackraste ordet: Sverige
Bästa bok du läst: Momo
Är du Internetberoende: oh ja
Favoritparfym: Addicted, Dior
Gillar du snö: Ja när det är tjockt vitt och solen skiner
När köpte du något åt dig själv sist: Det var i förra helgen då jag shoppade loss för ett par tusen
Vilken är din bästa egenskap: jag är rak och lojal
Senaste pojkvännen: svår fråga, kan faktiskt inte svara på den. (ja det låter hel schizo)
Vilken film såg du på bio senast: kommer inte ihåg
Senaste köpta skiva: kommer inte ihåg senaste
Favoritgodis: lakrits
Studier eller jobb: Jobb
Bästa kompis: Arjan och Vero
innerstad eller liten ort: Storstad
Favorit bloggar: många

Nytt eller vintage: Nytt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback