OLD DIRTY BALLER

That's my name.... Det blev så under en galen förfest i lördags. 
    Vi började förfesta kl 18 och efter en hel del internskämt och en 70cl vodka senare så gick vi vidare till whiteroom som var galet fyllt av folk. Jag har inte dansat så mycket på år och dar som jag gjorde i lördagsnatt. Så sjukt roligt hade vi.

Det här var min sista helg som jag förfogar över helt och hållet, så det blev en hel del shopping på lördag dag oxå. Sen blev det en trevlig lunch på ett hak i gallerian och en kaffelatte på coffi...så klart mannen!!

7 dagar kvar till lägenheten är min. Jag fick en present av min syrra, om heminredning och hur man målar om. Det är dom där killarna från femman.

jaja, nu är kl 2050 och jag ska faktiskt palla mig i säng. Helgens sviter sitter fortfarande i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback