LÄGENHETEN!!

jag har fått tillträde till min lägenhet idag, och vi har målat i sex timmar. Just nu är hela lägenheten vit förutom hallen som ska målas imorgon. Det är så fint! Jag vill vara där hela tiden. Jag vill definitivt inte jobba imorgon, jag vill sätta upp mina fina tapeter och fortsätta att måla.

Det var så nervöst imorse på banken. Alla papper som skulle skrivas under och sen träffa säljarna och få nycklarna.

Jag är jättelycklig och väldig trött.

ps. kommentarer på blogginlägg får lämnas här, inte i det civila :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan bidra med en kommentar.

Det vackraste ordet.... Sverige! vad tänker du med....det är omöjligt! S-V-E-R-I-G-E. Dess betydelse må vara vackert men inte ordet.

Jag har funderat länge och de ord jag skulle vilja bidra med är kaffe och anima (själ på italienska)

simma lugnt

2006-10-09 @ 21:19:05
Postat av: V

sirocco tycker jag är också är fint

2006-10-09 @ 21:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback