hemma

Idag är jag hemma och arbetar. Kommunikationen är inte alltid som den ska och igår fick jag reda på att jag har ett möte på måndag som jag trodde att jag hade om två veckor. Så nu måste jag skriva ihop ett dokument så jag har nåt att presentera. Men jag är så seg när det kommer till att vara kreativ. Jag har världens längsta startsträcka. Jag måste gå runt och processa innan jag kan få ner nåt på papper, så jag har en känsla att på söndagkväll kommer jag sitta med datorn i högsta hugg. Vilken tur att jag har massor med andra saker att göra istället idag.

Intervjuverna gick jättebra, eller intervju och intervju. Jag satt och lyssnade på cheferna. Men nu har jag verkligen huvudbry. För ett av jobben vill jag verkligen ha, det skulle kunna vara så otroligt utvecklande och passar mig fantastiskt bra. Tjänsten innehåller alla möjliga olika områden och tanken är att man ska bli chefens förlängda arm och ta sig an detta och jobba med utveckling av organisationen. Han sa att jag är inte där för att övertyga honom om vem jag är för det har han fått så mycket bra ifrån min nuvarande chef utan mest att berätta om jobbet. Visst jag går bort en del från det renodlade personalarbetet och kommer att arbeta med bland annat ekonomi. Men det innehåller så mycket områden och personal kommer vara en del av det. Sen beror det mycket på vad jag gör av det. Det andra jobbet är ett rent ekonomijobb. Men det handlar om att göra om ekonomiarbetet i det distriktet. Det kan vara intressant också, och är en typ av verksamhetsutveckling. Så nu får vi se.

Den här helgen blir nog mycket lugn. Ska ta tag här hemma, städa och tvätta står på agendan. Ni har säkert massor med roligare saker för er.

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback