Äntligen internet

Äntligen internet i lägenheten, jag har inte kunnat surfa ordentligt på hur länge som helst. Men nu så.

So whats up in my life? ja massor med jobb i allfall, riktigt stressigt känns det som. Jag har fyra jobb annonser ute och kommer få läsa ansökningar tills jag dör. Men det är sjukt bra att lära sig och väldigt roligt ska jag tala om.

Helgen var jättetrevlig, spenderade lördag dag på stan (såklart) sushi lunch (såklart) och caffelatte efter ytterligare nån timme. Blev lite shopping både till mig själv och lägenheten. Middag på TGF och massor med starka drinkar på det. Efter massor med skratt i soffan och ett tappert försök till sotiga ögon så styrde vi kosan mot barhäng på Berns. Som senare följdes av barhäng och dans på East. Mycket trevlig kväll med många roliga inslag. 
 
Söndag spenderades med tusentals andra på IKEA för inköp till lägenheten. Man ska inte gå på IKEA när man är bakis, ingen bra idé, men det gick bra (om bra menas att man kom hem med fler saker än vad man var ute efter).

Kul att träffa dig, Anna, i torsdags. Det var alldeles för länge sen. Men som jag sa till Anna så planeras nog inflyttningsfest någon gång i slutet av november beroende på hur lång tid det tar med det nyinköpta köket.  

På onsdag ska jag på en arbetsintervju. Samma företag men ett annat typ av arbete och annan location.
Mycket spännande säger jag.

Så nu ska jag gå och sova. Alldeles försent för mig att vara vaken.

godnatt godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback