nu rivs det kök...

En vecka sedan jag skrev senast och då var det förfest med utgång, likadant som igår. Min syrra har varit hemma sedan i onsdags. Hon pluggar i Kalmar och fyllde 21 i måndags så nu var hon hemma. Vi förfestade hemma hos mig och sen gick vi ut. Vi hamnade på en "gymnasiefest" på K-15 kök och bar. Sen ville jag och vero gå vidare till east men där kom vi inte ens in.  Så jäkla trist. Så då åkte vi hem och gick och la oss.

Imorgon (hoppas jag) is the big day, då får jag reda på om jag får jobbet som projekt ingenjör. Håll tummarna för mig.

Nu är hela mitt kök utrivet. Finns bara städskåp och kylskåp kvar. Det ska bli så spännande. Har köpt nytt golv som kommer här i veckan, ett mörkt korkgolv.
 
Kan ni tänka er att man kan bo i ett hus i tre veckor och träffa sin granne först idag. Det är lite scary faktiskt.

Ikväll blir det film i soffan. ha en bra kväll och måndagmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback