helgen

helgen har varit riktigt god mot mig. Börjad fredagen med morotsoppa och fortsatte framför idol och hej baberiba, ofcourse. Lördag vaknade jag tidigt och började jobba med köket. Det har gått riktigt bra och fort. Många skåp uppe och börjat sätta ihop lådor. På kvällen åkte jag hem till vero där en helt underbar middag väntade. Så himmla gott var det och härliga människor, en riktig liten samling. Sen gick vi vidare (på mitt förslag) till hotell Anglais, tog en drink i lobbyn, tillsammans med hundratals andra iförsig. Sen tog jag mig hemmåt medans de andra gick vidare till east. Idag har vi jobbat vidare med köket, lägenheten ser lite mer ordnad ut. jag kan faktiskt röra mig lite mer nu. Jag tvättar och har till och med matlåda till imorgon. Livet känns lite lättare. 

Jag har inte sagt någonting om mitt nya jobb. Min titel är projekt-ingenjör. Jag kommer att arbeta med ekonomi, logistik, arbetsmiljö - miljö och kvalitet-frågor, personalfrågor och många andra arbetsuppgifter. Det beror mycket på vad jag gör det hela till.  Jag kommer att ha 10 minuter med bil till jobbet. Helt underbart, jag kommer att få normal mornar när jag kan gå upp kl 7 istället för kl 6. Jag börjar i januari. 

Ha en bra söndag kväll, kram.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback