Quel joke

Vilket skämt, men jag ska på intervju nummer två kl halv två idag. Snart kommer det en lång utläggning och analys på uthyrningsföretag och riktiga företag. Jag känner nästan för att skriva en c-uppsats till.
Så jäkla irriterad är jag. Uppsatsen skulle heta...."enkla strategiska frågor att ställa sig innan man anlitar bemaningsföretag" jo jag vet långt namn, men namnet skulle verkligen spegla innehållet, och sånt är viktigt eller hur V? Frågorna skulle vara:

Vilken personal vill vi ha?
Vilka krav vill vi kunna ställa på personalen?
Viken personalomsättning vill vi ha?
Hur viktig är verksamheten? Behöver vi urhuvudtaget sätta upp den nya siten i och med att vi inte ens kommer att kunna anställa folk som är kompetenta?
Ska vi bidra till lönedumpning?

Vad tycker ni, kommentera gärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback