jag har hittat en lista till att göra.......

kommer från http://sophiesfashion.blogg.se/


Favoritplagg i garderoben just nu:
Min rosa Mexx tröja, piggar upp både outfitten och mig.
Byter gärna garderob med: Några av "små"flickorna i Hollywood, typ M-K Olsen och Rachel Bilson
Trivs bäst i: Jeans och topp
Bästa stiltipset: att försöka ha håret i form och rena skor.
Beskriv min stil: main street
Vanligaste färgen på mina kläder: vitt, rosa, svart och brunt + jeansblått
Sommar kommer jag gå klädd i: ballerina, shorts och kjol
Men absolut inte i: leggings
Jag doftar just nu: Addicted från Dior
Favoritmodellen just nu: har ingen
Byxa eller kjol? byxa
Hur många skor har jag: jag vet inte, trettio kanske, jag vet att dom är överallt och att jag aldrig har rätt skor 
Smink till vardags: mascara och lippgloss 
Festsminkning: fondation, concealer, puder, rouge, inrammade ögon, lipgloss. Allt ihop i clinique och dior
Sminktips till allmänheten: precis som antingen ben eller bröst, så antingen ögon eller läppar.
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: En LV-väska att ha när jag reser
Mig själv med tre ord: analystisk, organisatör och social
Jag tränar: ingenting, men försöker mig på powerwalks när det inte regnar
Jag ville bli när jag var liten: rik, det vill jag fortfarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback