En lista att roa sig med

taget från fridaemelie

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? 
Ja faktiskt, Bigbrother, först för att se om man skulle klara av att vara instängd, sen är det ett otroligt roligt socialt expriment för en beteendevetare som jag.  
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren, jag röstar för 11 månader sommar om året.
Brukar du sjunga i duschen? oh nej
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? enbart när Sverige är laget, då blir det fotboll, hocky, ja mer blir det nog inte.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja
Vad är viktigast för dig? mina närmaste
Laddar du hem musik och film från internet? inte sen det blev olagligt 
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? resa, och grunda för en lägenhet
Vad är det bästa med julafton? julklapparna
Tänker du mycket på ditt utseende? jag är inte fixerad och mitt utseende och det stoppar mig inte att göra saker, men absolut tänker jag på det och har mina dåliga dagar.
Vad får dig att slappna av? TV
Är du mörkrädd? nej
Vilken färg är snyggast? grön, färgen på mina och pojkvännens ögon 
Tycker du matte är svårt? jag tyckte, men med mognad kommer mattesinne.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? pengar
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? på förmiddagen
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? familjen
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? nej, det är tyvärr fortfarande en socialt accepterad "drog" 
Har du piercing? nej, men räknas hål i öronen?
Bråkar du och dina syskon ofta? jodå
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? den personen som känner mig bäst 
Läser du ofta böcker? periodvis
Vad föredrar du för sorts filmer? romatiska komedier
Vad slösar du mest pengar på? resor
Vill du gifta dig? ja
Vill du ha barn? ja
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Grey´s anatomy, crimnal minds,
Vilka länder har du varit i? Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Frankrike, Österike, Holland, England, Belgium, Andorra, Spanien, Italien, USA, Indonesien.
Vilka husdjur har du haft innan? en undulat
Är du bra på att laga mat? ja
Var badar du helst? i medelhavet
Vad dricker du för alkohol? vodka
Vilka djur är du mest rädd för?småkryp och ormar
Vad tycker du om monarkin? bra
Vilka språk kan du? engelska, lite italienska, spanska och franska
Har du någon gång skadat dig allvarligt? nej
Vilken kändis är hetast? ingen aning
Gillar du att dansa? ja
Vad har du för klädstil? jag är jeans och top tjej,
Är du flygrädd? nej
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? bra 
Vad dricker du helst när du är törstig? vatten
Vilken är din favoritglass? har ingen
Tror du på ett liv efter döden? ja
Vilket kaffe sörplar du helst? caffelatte
Vilket mobilmärke föredrar du? nokia fast jag har en sonyericsson
Vill du gå ner i vikt? ett-två kilo skulle inte skada i och med bikinisäsongen
Vad har du för personlighet? glad, social men försiktig, kan nog vara lite dominant oxå
Har du varit deprimerad? nej
Tycker du om sushi? JA
Tror du på livslång kärlek? ja det gör jag 
Vad äter du helst när du ser på film? chips
Lever dina föräldrar tillsammans? japp, 27 år i år
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? nej
Har du tandläkarskräck? nej
Har du någongång haft självmordstankar? nej 
Vilken hårfärg har du naturellt? mörkblond
Biter du på naglarna? nej
Är du beroende av något?nej inte ens kaffe 
Vilka internetsidor besöker du varje dag? bloggar, de fyra stora tidningarna, min hotmail.
Hur ofta motionerar du? just nu inget alls

Okej detta roade mig i 15 minuter.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback