Dagens.......


... klädsel:
Vita ballerina, jeans, svart top
... smink: Concealer, bronzepuder, maskara, lippgloss
... frisyr: utsläppt och lockigt
... låt: Rysslands shlagerbidrag, har börjats spelas på radion
... vill ha: sol
... saknad: pojkvännen
... roligaste: bio ikväll, antar jag
... tråkigaste: regnet, jag vill inte gå ut
... kramar: ingen so far
... pussar: inte det heller
... TV-program: Inte sett nåt på TV idag
... köp: Borde gå och handla men det regnar bara ute så jag orkar inte
... godis: nej
... lunch: ingen
... kvällsmat: förmodligen en snabb pasta ikväll
... träning: hahaha, jag har inte rört på mig nåt
... läsning: Veckorevyn
... nyttigaste: försöker få i mig massor med vatten, upptäckt att jag dricker alldeles för lite
Dagens "åh nej!": Regnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback