Ansökan skickad

Ansökan kom iväg här på förmiddagen i allfall, ganska nöjd är jag med den faktiskt. Även om man verkligen vill ha jobbet så kan ansökan verka så platt. Det handlar ju om att sälja sig själv på en A4 och det är inte det enklaste. Jag söker arbeten som är inom personalområdet och inom kontor/administration. Personalområdet är det jag verkligen vill in på men kontor och administration är också bra då det ger en bra inblick i hur ett företag fungerar, gärna det lite mindre. Då finns chansen att få pröva på olika funktioner och hjälpa till där det behövs.

Jag har kommit på att det är mycket smartare att gå in på senast inkommna på platsbanken på eftermiddagen då alla dagens jobb har inkommit, annars missar man jobb om man kollar på morgonen.

Btw, någon som vet vad ett företag menar med behovsanställning? i och med att den anställningsformen faktiskt inte existerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback