Sveriges nationaldag

Jag tycker det är så trevligt att vi nu mer också får fira vår nationaldag, på ett nationadagsaktigt sätt. Jag har dock ännu inte skapat mig några traditioner och är mest glad över att man får en ledig dag.

Så idag blir det faktiskt mest att förbereda sig för IMORGON......min stora dag. Första dagen på nya jobbet. Som jag faktiskt helt sonika kallar för "mitt första riktiga jobb". Ja, jag har jobbat i 10 år. Jag hade mitt första jobb när jag var 16 på dagis tätt följt av äldrevården sommaren därpå. Sen blev det telefonförsäljning, faktiskt meriter som jag tillgodoräknar ännu. Det är visst väldigt bra att ha gjort det ett tag. Sen fortsatte det med lärarvik, mitt absolut mest fantastiska jobb. Jättebra betalat, underbara tider och att få jobba med barn. Bästa jobbet att kombinera med studierna. Detta gjorde jag i tre år. Och sen mina två administrativa kundtjänstjobb som banade vägen för det jobbet jag börjar imorgon.....MITT FÖRSTA RIKTIGA JOBB.

Imorgon berättar jag allt om hur första dagen, stay tuned.

glad nationaldag






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback