håll till godo, inget annat har hänt värt att berättas

DAGENS:
klädsel:
blåa jeans halvhöga, vit kofta och brunt linne, ballerina
frisyr: rakfönat och utsläppt
låt: Ingen men vill höra Boten Anna, bara hört Adamvarianten på RixFm
tv: The roayal Tennenbaums
vill ha: sol
sjuka: räknas blåsorna på tungan?
tråkigaste: Att midsommar är över
roligaste: Frågan jag fick på jobbet.........oh yes

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: min syster
såg dig gråta: några goda vänner
fick dig att gråta: spriten
fick dig att börja skratta: charaden
du gick på bio med: En nära vän, "rika vänner" förhandsvisning
du gick på stan med: kommer inte ihåg
skickade ett e-mail till dig: en kompis med bilder från midsommar helgen
skickade ett sms till dig: pojkvännen

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Vilken konstig fråga, en sån sak ska man inte säga om man inte menar det.
bråkat med ditt husdjur: VA? har inget, men det kanske är vanligt.
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: att jag inte kan styra över vad som sker i mitt liv
Vart vill du gifta dig: I kyrkan
Vem hatar du verkligen: ingen
Varit kär: åh jo
Har du ett jobb: Abso-fucking-lutly
Gillar du att ha folk omkring dig: det gör jag verkligen
Är du ett hälsofreak: Nä inte direkt
Är du ensam nu: nej, pappa är hemma
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: allt möjligt, men mest bara en rad och jag skulle aldrig kunna sjunga dom rakt ut.

FAVORIT:
Rum i huset: vårat glasrum, mittimellan ute och inne, bästa stället att somna på
Typ av musik: radiofreak, så allätare i guess
Parfym: Dior "Addicted"
Månad: juli
Mat: Italienskt och japanskt
Dricka: vatten, mjölk, caffelatte, vodka (+redbull)
Godis: nej faktiskt inte
Tidning: oj allt som ser minsta glammoröst ut
Film: Romantiska komedier, och filmer med en konspirationstanke i.
Skådis: Det finns många duktiga
Djur: inte om dom vill leva länge

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
nej
Köpt någonting: tuggummi
Varit sjuk: nej
Sjungit: nej
Sagt "Jag Älskar Dig": nej, men skrivit det
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: du vet inte hur mycket jag vill det
Träffat någon ny: varje dag på jobbet, men det kanske inte är så det menas
Saknat någon: saknar min pojkvän väldigt mycket
Kramat någon: ja flera stycken
Kissed someone: nej
Ätit: sashimi, lövbiff, potatissallad och sallad, efter det blev det bröd och ost. Världens bästa middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback