Jag står inte ut och en packlista hade varit bra!

Den här värmen is killing me. Jag pallar inte mer. men hallå säger ni, du ska ju åka till spanien. Jaaa, men det är skillnad.

1. Vi har 20 meter till något som kallas Medelhavet. Som fläktar och occasionally svalkar av min hud.
2. Husen är byggda av sten, som är kallt.
3. Vi har aircondition i alla rum.
4. Vi har pool tre meter utanför uteplatsen.

Jag har känt mig irriterad enda sedan jag steg ut från kontoret och nu är det värre. Jag kan inte tänka och det är mycket viktigt just nu för jag håller på att packar. Alla kläder som ska stanna i Mille Palle är nerpackade, kläder som måste strykas (jag håller illusionen fortfarande vid liv) ligger på strykbrädan. Men sen kommer problemet jag kan inte tänka mycket längre. Vad ska jag resa i? vad ska jag packa ner i termer av beauty? Tokig blir jag. Imorgon ska jag göra lite shopping och träffa en kompis. Så jag måste få ordning på så mycket som möjligt idag. Men det blir att stryka och titta på Allsång samtidigt. Det värsta är bara att det kommer bli ännu varmare.

Packlistor är enbart av godo. Jag vet detta, men nu fungerar jag inte som vanligt. Det kommer sluta med att jag glömmer telefonladdaren, herregud jag kan inte ens komma på vad jag kan glömma, jo tandborsten. Dessa två ligger högt upp på min glömma lista.

Nu ska jag ta mig ett ryck. Ni får gärna ge tips på vad som borde följa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback