party

Imorgon blir det party för första gången på let say, tre veckor! om inte mer??
det sk a bli skönt även om jag är skeptisk till att festa på fredagar, man är ju så trött.

Onsdagen och torsdagens personalaktiviteter var fruktansvärt intressanta och fick vara med på massor med roliga saker. Onsdagskvällen avslutades med ett underbart julbord ute i Vaxholm. Men, som alltid, blev det sent, kvällen avslutades kl 23 och jag var inte hemma förrän kvart i tolv. Way sent för mig.

Det ösregnar ute, här inne är det varmt, diskmaskinen går för fullt och jag tittar på en spännande psykologisk serie på tv. Kan det bli bättre, jo faktiskt, sängen om 45 minuter.

Ha en bra helg,

ps bara för att jag ska parta lite imorgon så betyder inte att det inte ska renoveras och fixas hemma i helgen, för det ska det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback