Veckan som gått

Det här är första kvällen jag är hemma på flera dagar. Jag har bott inne i stan med en kompis och roat mig var kväll. Det har varit cafe-besök, bar-besök, power-walks, shopping, goda middag, goda drinkar, fest och bakfylla. I kväll ska jag bara ta det lugnt och se en film lite senare.

I fredags var vi på sturecompaniet och nu har jag bestämt mig för att det är sista gången om jag och mina tjejkompisar inte är desperata efter att få prata lite engelska. Det är mest internationellt folk på det stället. men det jag absolut inte gillar är uppdelningen på "folk" och "folk". Det absolut roligaste är dock att man försöker skapa ett A-lag och ett B-lag, där det är uppenbart att A-lagare hänsvisas till B-laget och A-laget består av B-lagare. Vilka apsvin det finns på det där stället och en riktig a-lagsmänniska skulle aldrig spilla en drink på en tjej utan att be om ursäkt och kompensera på något sätt. Den kille ska bara vara glad att jag flyttade på min gucciväska två sekunder innan drinken kom flygande. Annars hade inga röda avspärrningar i världen stoppat mig.

En ny arbetsvecka framför mig, med ett spännande möte på tisdag som jag verkligen vill veta vart det leder. 

sov gott nu

kram kram

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback