Unika partiet

läste precis om Linda Rosings parti som hon ska leda in i riksdagen. Vad pinsamt. Jag lovar att man kommer inte höra ett skit om det här om någon månad. Hon hade ju precis börjatå ett nytt jobb ju.
Stackars tjej, henne kan man verkligen lura in i vad som helst. Snacka om noll självrespekt och så expressen som sätter det på löpet. Pinsamt Pinsamt Pinsamt. Jag skulle hellre vilja se en artikel med "hjärnan" bakom det här nya "partiet".

Annars då, vad händer och sker i mitt liv. Nja inte mycket. Fortfarande ensam hemma och det börjar märkas i kylskåpet och inspirationen är noll i matväg. Jobbet fortfarande jättelugnt, folket kommer tillbaka nästa vecka, men då är jag på kurs måndag och tisdag så det är ju skönt. Försöker få så mycket som möjligt gjort nu så inget behöver ligga kvar när nya arbetsuppgifter kommer in. 

I helgen blir det kräftskiva, det ska bli roligt, mindre roligt dock att behöva gå på systemet på fredag för att jag glömde det i dag. Sen ska huset städas för mamma och pappa kommer hem om några dagar. Jag ska även försöka hinna med en lägenhetsvisning på söndag så jag får inte vara för bakis. 

Ikväll ska jag försöka komma i säng tidigt, jag är så trött. Varje morgon har jag tänkt att "jag måste sova mer". Men i och med att det inte finns nåt på TV i dag så ska jag krypa i säng snart.
 
ha en skönt helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback