Mina ord definierar mig

Alex Schulman menar i sin blogg (stureplan.se) att orden som finns i "mina ord" på din mobiltelefon definierar vem du är. Jag var bara tvungen att kolla min folder oxå, här är den....

Amano (ingen aning vad det är, kan vara en resturang)
Arjan (pojkvänsnamnet)
emij (ingen aning)
Fuck (mycket användbart ord)
interesting (ett försök till engelska)
linn
LV
Nicole
Nl (ingen aning)
overreacting
passet
resturante (vilket språk?)
Puss
puss
pussar
vero
up
Wake

jo faktiskt, man kan läsa in ett antal saker i detta. Vilka människor som står/stod mig nära. Vilka språk jag sms:ar på (engelska/svenska), intressen så som att köpa och titta på märkes väskor och att resa.
och Fuck är det bästa svärordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback