listor är roliga

GILLAR DU ATT
ge kramar:
ja det gör jag verkligen, speciellt att kramas med en trevlig kille
ge massage: Nej, jag får bara så himmla ont i händerna
gå promenader i regnet: nej det gör jag inte, man blir så blöt.

ÖVRIGT
vad gjorde du förra sommaren: ARBETADE!!!fy fasiken vad skönt att jag aldrig ska arbeta där igen
svär du för mycket: nja, periodvis.
när duschade du senast: I morse
vilken färg är det på dina byxor just nu: rosa pyjamasbyxor
vilken färg är dina underkläder: svarta
vilken låt lyssnar du på just nu: Jysk, reklamjingle
vad var det sista du sa: "jag har äntligen köpt en klänning"
vad är brevid dig just nu: Min byrå som är kombinerad sängbord, överbelamrat med smink och produkter
hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): ligger med datorn i sängen, men mitt bord är ganska städat
vad var det sista du åt: chips
vem vill du spendera resten av ditt liv med: Mannen jag gifter mig med
har du en lavalampa: nej.
hur är vädret just nu: molnigt
vad gjorde du igår natt: Sov
vem pratade du sist med på telefon: en god vän
vad gör dig glad: mina vänner
vart skulle du vilja åka: på shopping resa i USA
för att shoppa: USA
för att festa: Espania
för att ha sommar: Mil Palmeras, Spanien
vill du ha barn: ja
vad ska dom heta: det vet jag inte, men mitt efternamn i allfall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback