lista - jag kompenserar

A is for age:  26
B is for booze of choice: Vodka + redbull (men en stark bubblare är swepes)
C is for career: inom personalområdet
D is for your dad's name: Erik
E is for essential items to bring to a party: sprit, partyhumör, sexighet, partykläder
F is for favourite song at the moment: ingen

G is for favourite game: drinklekar
H is for home town: stockholm
I is for instruments you play: inget
J is for jam or jelly you like: det är inte gott

K is for kids: jodå, två stycken of my choice
L is for living arrangements: snart min egen lägenhet
M is for mother's name: Eva

N is for name of your crush: Arjan
O is for overnight hospital stays: en gång när jag var 6 år och opererade bort halsmandlarna

P is for phobias: höjder och kräldjur
Q is for quotes you like: "Freedom is only another word for nothing to loose"
R is for relationship that lasted the longest: 2 år
S is for sartorial style: jag gillar Zara, Vila, Mexx, Wera på Åhlens, Express i USA, osv osv.
T is for time you wake up: kl 6.15
U is for underwear: string
V is for vegetables you love: ruccula, tomater, lök, avocado (?), morötter, rödbetor, kål, nu kanske jag är inne på rotfrukter. Inte så stor koll.
W is for weekend plans: precis avslutat denna
X is for x-rays you've had: bara hos tandläkare
Y is for yummy food you make: min pasta med köttfärssås, den är jag känd för
Z is for zodiac sign: kräfta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback