nu är det helg snart!

Min morgon rutin är att jag går igenom nyanlända arbeten på ams.se. Jag har också kommit på mig själv med att jag letar inte bara jobb åt mig själv utan också åt mina vänner. Undra om man skulle kunna få timpenning på det eller arvode? Ska nog ta upp frågan. När man arbetar har man inte tid att leta andra arbeten och ibland dyker det faktiskt upp intressanta arbeten som är när till perfekta för sina mkv-jurist,ekonom,personalvetare,systemvetar-vänner.

Jag har börjat oroa mig litegranna för mötet med "det stora dataföretaget", försöker förbereda mig för alla möjliga olika situationer och frågor. Annars tycker jag faktiskt att intervjuer är riktigt roliga. Jag har ofta inga problem i den situationen, det värsta är bara att komma till en intervju. Men jag blir ofta mycket trött efter intervjun. Man vänder ut och in på sig själv, berättar varenda liten detalj, biter sig i tungen, försöker hitta formuleringar.

Nu ska jag ta mig en promenad till affären och gymmet. Påsken har inte varit nådig och gymmet har inte blivit av på över en vecka.

Soliga hälsningar och trevlig helg.

ps. tack tjejer för en trevlig kväll igår och att jag fick prata av mig, det behövdes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback