Avklarat

Okej det kunde ju vara värre men även bättre. Vi höll på mellan kl 11-13.30, det gick rätt fort faktiskt.
Vi kom dit i par kille tjej och vi skulle göra en övning enskilt och sen en övning tillsammans.
Övningen tillsammans handlade om klagomål och det är ju ett område som jag kan sen min tid i kundtjänst. Den första övningen som var enskild var sälj. Jag tror inte jag gjorde några fundamentala fel men jag kände mig ganska förvirrad. Den andra övningen kände jag mig mycket mer förebered för.
Men alla var jättetrevliga och stämningen var ganska avspänd. Vi får redan svar imorgon och i sånafall blir det intervju på torsdag.

Sen gick jag en runda på stan och handlade två par shorts och träffade pappa och fikade. Så allt som allt en helt ok dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback