ams.se

Nu har jag gått igenom ams.se, det tar tid och jag hittade ungefär fem jobb som jag har möjlighet att söka. Ett var inom HR och ett inom marknadsföring, de andra tre var inom administration där det inte krävdes fem års arbetserfarenhet, massor med specifik kunskap inom olika dataprogram och telefonväxlar. 

Nu måste jag ringa några samtal innan alla går hem för dagen. Jag försöker få tag på personal på universitet (där jag studerade) och det är ju näst intill omöjligt. Jag ska plocka ut mina examen (whhooo). Hade en tenta som inte var gjord kvar när jag slutade i våras och jag var även registrerad på en kurs i höstas. Men nu är allt klart och examen ska plockas ut. Måste bara få mamma och pappa att planera nåt kul nu så att vi firar det här ordentligt.

I eftermiddag ska jag gå och träna, det är lite komiskt, jag var träningsnarkoman i gymnasiet sen flyttade jag och slutade att träna. Nu är jag tillbaka och har börjat att träna igen och det ser ut som om jag skulle kunna komma iväg tre gånger den här veckan. Men jag tror verkligen på att mår man bra fysiskt så orkar man så mycket mer och det märks i ett slags fysiskt självförtroende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback